johannaaspelin

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Johanna Aspelin - 19 februari 2012 19:29

Har haft en riktig myshelg! Lördagen spenderades hemma med god mat och soffmys med sambo, prefekt. Idag hade jag Diroma så åkte till stallet vid niotiden. Vädret var riktigt bra då faktiskt så det blev en mystur i skogen. Lyckades dessutom få henne att galoppera flera gånger. Heeeelt underbart! Fixade med henne en stund efteråt, mockade och grejade innan jag åkt hem och duschade för att sedan träffa mamm och lillebror i köpcentret. Nu på kvällen har jag hunnit med en del plugg också. Bra dag alltså!


Saknar Diroma redan och vill egentligen inte alls vänta tills på tisdag då jag har henne nästa gång. Guuuud vad jag har saknat ridningen och hästarna! Att jag dessutom lyckades hitta världens finaste helt plötsligt är ju helt galet.



Försökte ta kort på henne idag, men som ni ser så gick det inge vidare, haha.. Hon kan verkligen inte stå still och så var det så kass belysning i stallet..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards