johannaaspelin

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Första dagen

Av Johanna Aspelin - 15 februari 2012 19:10

Är hemma från stallet, har duschat och ätit. Är helt slut..


Första dagen ensam med Diroma. Det var ju typ hundra år sedan (typ 6, hehe) som jag ens rörde en häst så kan ju säga att jag är otroligt glad för att Diroma är så pass snäll som hon är.


Tror att hon kände av att jag var lite nervös. Vi red ut en sväng i alla fall och det blåste som sjutton och hon ville inte riktigt gå. Antar att hon testar mig lite också men jag försöker verkligen vara bestämd. Min sits är ju som den är också alltså, helt bedrövlig. Haha! Men förhoppningsvis kommer det tillbaka snart, har ju trots allt bara ridit tre gånger.


Imorgon kör vi ett pass på banan så jag får träna mig själv lite.

 
 
Hanna- mamma till Theodor

Hanna- mamma till Theodor

15 februari 2012 20:46

Åh vet du vad?! Jag har ridit idag!!!:D:D Var typ 2 år sen sist! Så jävla härligt, och det bästa av allt var att jag fortfarande minns hur man gör:D *Lycklig*
Nu vill jag oxå vara medryttare till en häst:(

http://hannashusdjur.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Aspelin - 12 mars 2012 14:01

Ny blogg! johannaaspelin.blogg.se 

Av Johanna Aspelin - 10 mars 2012 20:23


Halloj!   Diroma gick superfint idag. Banan är fortfarande isbana men det närmar sig... Det blev alltså en tur ute och vägarna var mycket bättre idag vilket betydde att vi kunde köra en hel del trav och galopp. Tjejen var helt svettig när vi kom ...

Av Johanna Aspelin - 9 mars 2012 22:42

Idag fick jag en känsla av att allt är så himla perfekt. Jag har ett (nästan) helt eget litet fint hus, är förlovad med the love of my life, har två söta hårbollar som möter mig antingen ute vid bilen eller inne i hallen varje gång jag kommer hem, ba...

Av Johanna Aspelin - 9 mars 2012 12:46


Hej på er!   Jag hade så gott som glömt bort bloggen om jag ska vara ärlig.. Har haft fullt upp med skola och häst. På tal om häst! Det går så himla bra för mig och Diroma. Har haft henne en månad nu och, speciellt jag, har utvecklats något enorm...

Av Johanna Aspelin - 19 februari 2012 19:29


Har haft en riktig myshelg! Lördagen spenderades hemma med god mat och soffmys med sambo, prefekt. Idag hade jag Diroma så åkte till stallet vid niotiden. Vädret var riktigt bra då faktiskt så det blev en mystur i skogen. Lyckades dessutom få henne a...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards